محل تبلیغات شما

دروس تخصصی این رشته در زمینه شناخت بازار، مسائل بازاریابی، تجارت ، داد و ستد، معاملات بین‌المللی و صادرات و واردات است و در نهایت یك دانشجوی مدیریت بازرگانی به عنوان یك مدیر تجاری تحصیل كرده ، می‌تواند امور تجاری را تفكیك كرده و اداره كند و به یاری قدرت خلاق خویش در ایجاد بازار جدید، ارائه خدمات متنوع و تازه ، ابداع روشهای جدید در عرضه و توزیع، كارآفرین باشد. برای مثال یك فارغ‌التحصیل مدیریت بازرگانی باید بتواند برای كالاهای موجود، بازار جدیدی پیدا كرده و یا روشهای مطلوب توزیع را در سیستم دولتی طراحی كند. چون امروز یكی از بزرگترین مشكلات كشور ما .رساندن محصولات كشاورزی مثل برنج، چای و مركبات به بازار و به دست مصرف كننده است


گرایش مدیریت بازرگانی به بررسی اصول، روشها و مهارتهایی می‌پردازد كه اداره كنندگان سازمانهای اقتصادی، خدماتی و بازرگانی باید از آن اطلاع داشته باشند. برای مثال نحوه تصمیم‌گیری در مورد روشهای تولید، فروش ، سرمایه‌گذاری، بازاریابی ، جذب نیروی انسانی و دهها مساله دیگر كه در هر موسسه .بازرگانی برای یك مدیر مطرح می‌گردد، در این گرایش آموزش داده می‌شود
دانشجوی این رشته باید به مسایل تجاری و اقتصادی و محیط بازار علاقه مند باشد و در دروس ریاضی و زبان انگلیسی و فارسی هم قوی باشد.باید خلاق و نوآور باشد تا نتیجه ی تصمیم امروزش را در آینده ارزیابی کند.قدرت رهبری و اهتماد به نفس و تسلط به آمار و اقتصاد هم بسیار مهم می باشد.

معرفی رشته مهندسی صنایع

توانایی‌های مورد نیاز و قابل توصیه رشته مهندسی صنایع

آینده ی شغلی مهندسی صنایع در ایران

بازرگانی ,، ,بازار ,یك ,مدیریت ,كرده ,مدیریت بازرگانی ,را در ,بازرگانی به ,كرده و ,و به

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نقاشی ساختمان در تربت حیدریه مجیدپورمحمد۰۹۱۵۸۳۰۷۸۷۶ فیلیت گارد فیلتر Sandra's game دفتــــر آی سی تی آقــــــبلاغ دنیای من رویدادهای فناوری تهران وبلاگ نمایندگی چالوس provoralom Esperanza's game Sabalan